Το μπλα μπλα

image

Μετά από πολύ καιρό στο δρόμο βρήκα επιτέλους το χρόνο να γράψω παραπάνω από δυο γραμμές κάτω από μια φωτογραφία.

Αυτή τη στιγμή ξαπλώνω αναπαυτικά στο κρεβατάκι μου στο δωμάτιό μου στο σπίτι μου στο Auckland στη Νέα Ζηλανδία και έχω στα αριστερά μου ένα μεγάλο παράθυρο που όχι μόνο έχει θέα το δάσος, μάλλον ακουμπάει σε αυτό. Τα παιδιά κοιμούνται, οι γονείς είναι στο σαλόνι και βλέπουν τηλεόραση κι εσείς που διαβάζετε αυτό το ποστ ίσως να καταλάβατε πως έπιασα δουλειά ως au pair (νταντά που μένει στο σπίτι) σε ένα από τα πιο ουάου μέρη του πλανήτη. Αυτά που θα ήθελα να γράψω όμως σχετίζονται με την Αυστραλία, μιας κι εκεί ήταν που η μπλογκοασχολία μου έφτασε σχεδόν πάτο. Πάμε λοιπόν λιγάκι πίσω στο χρόνο.

Όπως κάθε σωστός άνθρωπος κατά τη διάρκεια των ταξιδιών αποκτώ κάποιες εμμονές. Στην Αυστραλία οι εμμονές μου ήταν: Α. Τσιπς απο ρεβυθάλευρο (κατάφερα να τα βρω μόνο δύο φορές, μια φορά στην Τασμανία και μια στο Brisbane) Β. Η Lulu and the Paige-Turners και το ep τους Γ. Να αγοράσω ένα αδιάβροχο (και εννοείται πως τελικά δεν αγόρασα) Δ. Sushi Ε. Honeycomb (τέλειο ζαχαρωτό με γεύση υπέροχα φανταστική, ειδικά όταν συνδυαστεί με σοκολάτα -αχ τα σάλια μου τρέχουν!).

Όπως κάθε ταξιδιώτης με τρεις μήνες στη διάθεσή του στην Αυστραλία, έπρεπε να επιλέξω τον τρόπο που θα ταξιδέψω. Να δω πολλά διαφορετικά πράγματα σε μεγάλη ή σε μικρή ακτίνα. Επέλεξα το δεύτερο. Έμεινα λοιπόν στη Μελβούρνη για δύο εβδομάδες, μετά στην Τασμανία για ένα μήνα, ύστερα στο Σύδνευ και τα κοντινά του national parks για ακόμη ένα μήνα, και τέλος δύο εβδομάδες ταξιδεύοντας από το Σύδνευ στο Brisbane.

Τα  δέκα πιο όμορφα πράγματα που έκανα ή είδα ή συμμετείχα: 1. Η συναυλία της Lulu and the Paige-Turners 2. Ένα alternative indie rock φεστιβαλ σε ένα κάμπινγκ κοντά στο Newcastle 3. Το wallabie που έγλειφε το χέρι μου 4. Τα μουσεία και οι εκθέσεις σύγχρονης τέχνης στη Μελβούρνη, το Σύδνευ και το Brisbane 5. Οι φωτιές που ανάβαμε δίπλα στη σκηνή 6. Το τροχόσπιτο που κοιμηθήκαμε ένα από τα τελευταία βράδια 7. Η φυσική πισίνα που βουτήξαμε στο Royal National Park 8. Το φοντού σοκολάτας στα γενέθλιά μου 9. Όλα τα ζωάκια που είδα και όλα τα κελαηδήματα που άκουσα 10. Οι άνθρωποι που γνώρισα, που ξανασυνάντησα και συναναστράφηκα.

Στο επόμενο ποστ: Όχι άλλες λίστες, μόνο ιστορίες.

About Isis M

Ταξιδεύω κρατώντας σημειώσεις. Για να θυμάμαι! Για να τα ξαναζώ!
This entry was posted in Australia/Αυστραλία, New Zealand/Νέα Ζηλανδία and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Το μπλα μπλα

  1. pulu says:

    AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

  2. Θέλω να κάνω βόλτα σ’αυτή τη παραλία. I wanna be a wallabie. Προς το παρόν θα βάλω να ακούσω τι το τόσο καταπληκτικό έχει αυτή η page turner. (σου είπα οτι έχω λιώσει τη λίστα σου στο άκουσμα ε?) (θα σου φτιάξω κι εγώ μια) (κάποτε)

Leave a comment